Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Экскурсийныя маршруты

Дата: 12 марта 2023 в 12:34, Обновлено 12 марта 2023 в 13:32

Экскурсійныя маршруты па Лашаншчыне

для выхаванцаў  рознаўзроставай групы

№ п/п

Назва маршрута

Тэрмін правядзення

1

Экскурсійны маршрут “Паклонімся  і мёртвым, і жывым!”

на працягу года

2

Экскурсійны маршрут “Алея Памяці”

на працягу года

3

Экскурсія выхаднога дня “Дзень добры, лес!”

на працягу года

4

Віртуальная экскурсія:

«Мой край, што Уздзенскім завецца”

на працягу года

5

Экскурсія выхаднога дня “Залатыя рукі маіх землякоў”

 (наведванне краязнаўчага музея СДК в. Лоша)

на працягу года

6

Прагулка выхаднога дня “Лашаншчына родная, землі святыя!”

чэрвень-жнівень

7

Віртуальная экскурсія “Да вытокаў Нёмана”

лета

Экскурсія  выхаднога дня  «Дзень добры, лес!»

Узрост: 5-6 гадоў

Месца знаходжання – в. Лоша

Значэнне аб’екта  – мясцовае

Працягласць   – 20 мінут

Змест экскурсіі

  1.  Гутарка “Правілы паводзін  у лесе” (звярнуць уваеу на бяспеку паводзін у леесе)
  2. Назіранне за  дрэвамі (падабенства і адрозненне, адметнасць  і прыгажосць,  карысць для чалавека))
  3. Прыпынак на палянцы:
  • Хвілінка цікаўнага “Чаму лес – наша багацце?”
  • Гульня “Разумнікі і разумніцы” (загадванне загадак пра лес, звяроў і птушак)
  • Конкурс  “Што за звер лясны такі?”
  1. Конкурс на лепшы букет.
  2. Па дарозе дамоў:

-  Прапануйце дзіцяці  ўспомніць самае адметнае, што яму запомнілася, паразважайце над тым, што хацелася б яму ўбачыць у наступны раз, дзе хацелася б пабыць.

- Завучыце прыказкі: «Высокае дрэва здалёку відаць». «Вялікага дуба з малым карэннем не бывае».

     6. Дамашняе заданне:

         Намалюйце тое, што запомнілася на экскурсіі (дапамажыце дзіцяці выразіць сваю думку)

   Змест экскурсіі выхаднога дня    «Залатыя рукі маіх землякоў»

Мэта: пазнаёміць дзяцей са знакамітымі людзьмі вёскі Лошы, прывіваць патрыятычныя пачуцці,  даць  магчымасць замацаваць веды аб правілах паводзін у час прагулак;  выхоўваць любоў да роднага краю, павагу да людзей працы

  1.  Гутарка “Правілы паводзін  у час прагулкі, у Доме культуры” (звярнуць увагу на культуру паводзін)
  2. Знаёмства з работнікамі Дома культуры.
  3. Экскурсія ў музеі:    вырабы з гліны і саломкі, з пластыку і кукурузы, з чароту і паперы (праводзіць экскурсію дырэктар СДК Пінчук Г.В.)...
  4. Хвілінка цікаўнага: "Лашанскія  ўмельцы  -- гэта... (знаёмства з работамі сям'і Трухан Н.М., Сапуновай Л.А.)
  5. Гульня-виктарына "Як называецца  гэтая рэч..."
  6. Міні-прадстаўленне " Мае цудоўныя ўзоры" (з вопыту работы Трухан Н.М.)
  7. Майстар-клас Трухан Н.М. "Кветка на добрую памяць"
  8. Па  дарозе дамоў "Што мне запомнілася"
  9.  Дамашняе заданне  "Што я сёння бачыў(ла)..."

Экскурсия к памятнику   "Поклонимся и мертвым, и живым!"

Цель: формирование у воспитанников осознанного отношения к  празднику Дня Победы.

Задачи: расширять представления детей о Великой Отечественной войне, празднике Победы;  воспитывать уважение к памяти воинов-победителей, любовь к Родине. тр

Предварительная работа: Чтение книг  ( В.Вітка «Дзе хаваецца вайна», М.Пазнякоў «На плошчы Перамогі»), заучивание стихов о войне.

Выставка детско-родительских рисунков «Война - это  боль»

Ход экскурсии:

1.Рассказ воспитателя  о Великой Отечественной войне и праздновании Дня 9 Мая. 

2. Рассуждения-ответы на вопросы: Почему войну называют Великая Отечественная война?  (весь народ великого Отечества встал на защиту своей страны)   Как народ сохраняет память о прошлой войне? (в книгах, картинах, памятниках)  Что такое памятники? («памятник» происходит от слов "память", "помнить". Это скульптурные сооружения, обелиски. Строят их в честь какого-либо героя войны или важного события, чтобы люди помнили этих героев).  Как чтят память память о погибших солдатах во время войны (минутой молчания и возложением венков). 

3. Слово воспитателя о цели экскурсии к памятнику погибшим. (возложение цветов, минута молчания, чтение стихов о войне)

3. Правила поведения у памятника (не шалить, не кричать, не размахивать руками, говорить вполголоса, соблюдать тишину)

4.  У памятника:

--  осмотр обелиска, краткие высказывания об увиденном;

-- чтение стихов о войне; (воспитатель и дети);

-- минута молчания и возложение цветов.

5. Рефлексия.   Спасибо за мирное небо и радость мирной жизни!

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.